Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Спиця-Оріщенко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Вибір сфери професійної діяльності з урахуванням особистісних та психологічних особливостей молодої людини [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Вікові особливості професійного самовизначення в молоді [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 413-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_68
Наведено методики, які виявляють особливості професійної орієнтації учнів та розкривають зміст професійних типів особистості на сучасному етапі. Розроблено ряд методичних рекомендацій щодо ефективної реалізації процесу психологічного супроводу учнів старших класів загальноосвітньої та професійної школи.Приведены методики, выявляющие особенности профессиональной ориентации учащихся и раскрывающие содержание профессиональных типов личности на современном этапе. Разработан ряд методических рекомендаций по эффективной реализации процесса психологического сопровождения учеников старших классов общеобразовательной и профессиональной школы.The article presents methods of exposing students' professional orientation characteristics and opening the content of the individuals' professional types at the present stage. A number of methodical recommendations about effective realization of process of psychological escort of pupils of the senior classes of comprehensive and vocational school is developed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.857 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_28
Наведено теоретичні та практичні аспекти інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежено важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що надає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання.Представлены теоретические и практические аспекты задачи интеллектуальной готовности ученической молодежи к профильному обучению на примере анализа научно-психологической, педагогической отечественной и зарубежной литературы и результатов психодиагностических исследований. Раскрыты содержание и связь понятий: «готовность», «интеллектуальная готовность, «профильное обучение», «профессиональное самоопределение», «готовность к профессиональному самоопределению». Прослежена важность процесса учета собственных индивидуальных, интеллектуальных возможностей и соотнесения их с пожеланиями, требованиями, потребностями общества на рынке труда Украины, что дает возможность активизировать ресурсы учащейся молодежи в актуальном направлении и увеличивает шансы на успешное профессиональное будущее, базой для которого становится интеллектуальная готовность к профильному обучению.The article presents the theoretical and practical aspects of the problem of intellectual readiness of pupils to specialized education on the example of analyze scientific and psychological, pedagogical native and foreign sources and the results of psychological and diagnostic research. The content and the link of concepts: «readiness», «intellectual readiness», «specialized education», «professional self-determination», «readiness for professional self-determination» are exposed. Importance of taking into account individual, intellectual capacity, and correlating them with the wishes, requirements, needs of society in the labor market of Ukraine is traced. Intellectual readiness to specialized education is become the base for strengthening the resources of student youth into the current direction, and for increasing the chances for a successful professional future.
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.967 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Інтереси та наміри у структурі мотиваційної готовності учнівської молоді до професійного самовизначення [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 384-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Психологічні особливості мотивації професійного самовизначення учнів 8-х класів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 83-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Спиця-Оріщенко Н. 
Психологічні особливості розвитку особистості в ранньому юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. Спиця-Оріщенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2016. - № 1. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2016_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Професійне самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільного навчання як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2016. - Т. 21, Вип. 1. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2016_21_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Психологічні особливості мотивації професійного самовизначення учнів 9-х класів на допрофільному рівні навчання [Електронний ресурс] / Н. А. Спиця-Оріщенко // Психологія та соціальна робота. - 2019. - № 1. - С. 99-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psychsw_2019_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського